2019. december 1., vasárnap

Erin Watt: Megkopott korona {Értékelés + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A Könyvmolyképző Kiadó elhozta nekünk Erin Watt világsikerű sorozatának kiegészítő kötetét, mely a Megkopott korona címet kapta, és Gideon Royal valamint Savannah Montgomery szerelmét tárja elénk. Tartsatok a Blogturné Klub hat bloggerével és játszatok a három nyereménykönyv egyikéért, amit a kiadó ajánlott fel!

.Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789634577218
Oldalszám: 192
Fordító: Benedek Dorottya
Eredeti cím: Tarnished Crown
Elit start: 2019. 11. 26.
Várható megjelenés: 2019. 12. 13.

Fülszöveg:
"Gideon Royal két évvel ezelőtt, egyetlen hiba miatt elveszítette álmai szerelmét. Azóta megcsömörlött, közönyössé vált, és belekerült a zsarolás, a szívfájdalom és a veszteség végtelen spiráljába. Amikor egyetemre került, azt remélte, mindent újrakezdhet. Ám a sors másként tervez, és ismét az útjába sodorja Savannah Montgomeryt.
Savannah úgy hiszi, nincs már visszaút Gideon árulása után.
A fiú azt reméli, téved.
Megbocsátás. Remény. Megváltás. Gideon megfogadta, hogy visszaszerzi a lányt, aki elrabolta a szívét. És ha egy Royal elhatároz valamit, a végsőkig elmegy, hogy valóra váltsa.
A szédítően népszerű Royal családban mindig történik valami.
Hagyd, hogy kiragadjon a hétköznapokból!"

Véleményem a borítóról:
Szerintem a Megkopott korona borítója teljes mértékben illik a többi részhez. Akármennyire is megosztó A Royal család sorozat, azt szerintem mindenki elmondhatja róla, hogy az eddig megjelent kötetek külleme igazán megkapó. A négy borító közül talán ez tetszik a legjobban, úgyhogy nagy örömmel fogom a polcomra helyezni ezt a szépséget a többi közé.

.A történetről és a szereplőkről:
Mint már említettem, ez a sorozat kapott hideget és meleget egyaránt, de amennyire tapasztaltam, több a pozitív vélemény róla, mint a negatív. Engem már a kezdeteknél magába szippantott, és azóta is nagy lelkesedéssel várom az új részek megjelenését. Igaz, Ella és Reed részei kicsit hajaztak egy brazil szappanopera sorozatra, de mindent összevetve én azokon is jól szórakoztam. (A Cifra palota értékelésemet itt olvashatjátok.)

A sorozat első három kötetében Gideon és Savannah karaktere fel-felbukkant, de nem volt esélyem közelebbről is megismerni őket - bár a sok Reed-dráma mellett amúgy sem lett volna rá lehetőségem -, ezért örülök, hogy egy külön kötetet szentelt nekik az írópáros. A rövid terjedelme ellenére jócskán van benne cselekmény, hiszen két idősíkon keresztül követhetjük a fiatalok életét.

Három évvel ezelőtt Savannah Montgomery bármit megtett volna, hogy elnyerje Gideon szívét. Félelmetesnek találtam, hogy ez a lány mennyire megváltozott azért, hogy a legidősebb Royal fiút magáénak tudhassa. Szinte teljesen feladta az egyéniségét, és az egész lényét annak szentelte, hogy Gideon kedvére tegyen. Sajnos sok ilyen esetet láttam fiatal lányok körében, mivel teljesen le akarták nyűgözni A Pasit, és ezért bármire képesek voltak. Habár a könyv végére megkedveltem Gid karakterét, azt muszáj kihangsúlyoznom, hogy sem ő, sem a többi srác nem ér annyit, hogy egy lány feláldozza magát a kapcsolatuk oltárán csak azért, hogy a másik fél jól érezze magát. Szerencsére ez még időben tudatosult Savannah-ban, és úgy gondolom, hogy jót tett a jellemének az a bizonyos szakítás, ami Gideonnak volt köszönhető.

Gideon Royal élete sosem volt egyszerű. A gimi alatt kiemelkedő sportolóként tevékenykedett, emellett pedig figyelnie kellett a négy öccsére és a depressziós édesanyjukra. A problémáit tetézte Dinah is (őt már az előző kötetekben is rühelltem), aki eleinte visszafogottan közeledett Gid felé, aztán "vigasztalás" gyanánt egyre mélyebbre ásott a fiú életében, és elérte, hogy elváljanak útjaik Savannah-val. Ezek után nagyon meglepődtem, hogy Gideon még csak rá sem pillantott más lányra, és gőzerővel azon dolgozott, hogy újra övé legyen Savannah. Ez megerősítette a hitemet abban, hogy a hozzá hasonló pasik is képesek megváltozni és teperni egy lány után.


Top 3 kedvenc idézetem:
  1. "Nem számít, mekkora távolság, hány ember húzódik közöttünk, akkor is vonzzuk egymást."
  2. "Julie a szemét forgatja.
    – Miért tennék ilyet?
    – Azért, mert romantikus lélek vagy.
    – Nem vagyok.
    – Julie, folyton azt nyomatod, hogy a zoknijaidat csak a saját párjukkal lehet összetenni, mert összetartoznak, és nem köthetnek ki egy másik zokni mellett, mert az megbolygatná az univerzum egyensúlyát.
    "
  3. "– El sem hiszem, hogy még van képed idejönni – sziszegi. – Ha lenne igazság a földön, agyoncsapott volna egy villám, amikor először megálltál a felhajtónkon."
Összességében:
Ez a sorozat már a kezdetektől magába szippantott annak ellenére, hogy sok negatív véleményt olvastam róla. A Papír hercegnő óta tűkön ülve várom a többi kötet megjelenését, és ez most sem volt másként. Annak ellenére, hogy ez nekem csak egy délutáni olvasmány volt a maga 190 oldalával, szerintem eseménydúsnak mondható. Igaz, megszerettem Ella és Reed párosát, viszont jólesett rajtuk kívül másról is olvasni. Habár eddig nem igazán foglalkoztatott Savannah és Gideon, a végére velük is teljesen megbarátkoztam, és örülök, hogy még ha csak egy ilyen rövid kötet erejéig is, de megismerhettem őket. Remélem, hamarosan Easton történetét is olvashatom, mert nálam ő az örök kedvenc a Royalok közül. :)


Nyereményjáték:


Gideon az úszócsapat kiemelkedő tagja, így neki ajánljuk a játékot, sikeres magyar úszókat kell felismernetek. Minden állomáson a megadott képen látható sportoló nevét kell beírnotok a rafflecopter doboz megfelelő sorába.

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
11.29. - Sorok között
12.01. - Fanny’s Library
12.03. - Dreamworld
12.05. - Readinspo
12.07. - Sorok között extra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése