2019. szeptember 29., vasárnap

Alexandra raktárvásár - élménybeszámoló

Sziasztok!

Szombaton én is ellátogattam a Nyugati téri Alexandra üzlet raktárvásárára, hű útitársam pedig az egyik legjobb barátnőm, Lívia volt. Ebben a bejegyzésben a szerzeményeinket, illetve egy kis élménybeszámolót láthattok. :)




Élménybeszámoló:
Félve indultunk el a raktárvásárra, hiszen rengeteg negatív tapasztalatot olvastunk és láttunk. Viszonylag vidékről utaztunk fel, úgyhogy még ez is rátett egy lapáttal a félelmeinkre, ráadásul Molyon és Facebook-on egyaránt elégedetlenkedtek a tömeg miatt. Bevallom, én nagyon nem szeretem a hatalmas tömeget - jogos a kérdés, hogy akkor mégis miért megyek el ilyen eseményekre -, de egyáltalán nem volt olyan rossz, mint ahogy leírták, sőt! Kellemeset csalódtam a dolgozókban, és a vásárlók nagy részében is. Mire Livivel odaértünk, a keresettebb címek már elfogytak, de ennek ellenére mindketten találtunk olyan könyveket, amiket örömmel hoztunk haza. Sajnos voltak olyan vásárlók, akik lökdösődtek, kikapták mások kezéből a könyvet, sőt, elhajítottak egy-egy könyvet, ezzel kárt okozva bennük, de szerencsére mikor mi voltunk ott, ilyen esetekből nem sokat láttunk. Akárhogy is nézzük, ez egy ilyen esemény velejárója, számítani kell a "sáskajárásra" és a nagy tömegre is, de ha szemfülesek vagyunk, tényleg találhatunk igazi kincseket is. :)

Livi szerzeményei:
Livinek három könyvet sikerült beszereznie, amikért összesen 5.150 forintot fizetett 11.000 helyett.
  • Rachel Vincent: Rogue - Latrok (keményfedeles, 40% kedvezmény - 2.400 Ft)
  • Katie McGarry: Breaking the Rules - Szabályszegők (50% kedvezmény - 1.750 Ft)
  • K. L. Slater: Bízz bennem! (rózsaszín matrica - 1.000 Ft)
Saját szerzeményeim:
6 könyvet sikerült beszereznem, és habár eredetileg nem ezekért mentem, mégis örülök, hogy hazajöttek velem. :)

  • Helena Silence: Enigma (rózsaszín matrica - 1.000 Ft)

  • Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem (sárga matrica - 500 Ft)

  • W. Bruce Cameron: Egy kutya négy élete (rózsaszín matrica - 1.000 Ft)

  • Deirdre Riordan Hall: Sugar (sárga matrica - 500 Ft)

  • J. L. Armentrout: Shadows - Árnyak (sárga matrica - 500 Ft)

  • Kyung-Sook Shin: Vigyázzatok Anyára! (sárga matrica - 500 Ft)

Összefoglalva:
Ezért a 6 könyvért 4.000 forintot fizettem (ha az útiköltséget beleszámoljuk, 5.000 forint volt az összes kiadásom), a teljes áruk pedig 16.800 forint lett volna. A sok "rémhírrel" ellentétben jól éreztük magunkat, és szerintem mindkettőnknek megérte ellátogatni a raktárvásárra. Tény és való, sok volt az ember - bár nem annyi, mint nyitáskor -, és a keresettebb címek is elfogytak, mire mi odaértünk, de ennek ellenére sikerült kincseket találnunk. :)


Ti voltatok a raktárvásáron? Ha igen, sikerült beszereznetek pár jó könyvet?
Találkozunk a következő bejegyzésnél! :)

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése