2022. február 14., hétfő

Kennedy Ryan: Blokkolt dobás {Értékelés + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A sokak által kedvelt Távoli dobás után ezen turnénk során a Blokkolt dobásról olvashatjátok bloggereink véleményét. Vajon Jared és Banner története is olyan pozitívan alakul, mint az előző kötetben August és Irisé? Tartsatok bloggereinkkel, ugyanis egy, a kiadó által felajánlott nyereménypéldány csak rátok vár!

Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző
ISBN: 9789635617746
Oldalszám: 520
Fordító: Rácz Kata
Eredeti cím: Block Shot
Megjelenési dátum: 2021. 11. 02.
Itt tudod megrendelni

Fülszöveg:
ELLENSÉGEK ​VOLTAK, ÉS Egymásba SZERETTEK – önálló szerelmi történet a második esélyről a sportmenedzsment gyilkos világából.

JARED
Ha annyi dollárom lenne, ahányszor a szívem kihagyott egy ütemet Banner Moralestől… A szívem, amiről mindenki azt hiszi, jégből van. A haragja… izgató. Minden pillantásától, ahogy szikrát szór a szeme, és minden fogcsikorgatástól… Nos, gondolom, sejted. Ha annyi dollárom lenne, ahányszor helyrerakott, még gazdagabb ember lennék. Sikeres sportügynök vagyok, mert azt feltételezem, hogy a „nem” azt jelenti, hogy még átgondolod. Biztos vagyok benne, hogy azt akartad mondani, hogy „Rögtön jövök!”. Azt mondják, még a gazdag pasik sem kapnak meg mindent, amit akarnak, de ők nem tudják, mik a játékszabályok. A trükk az, hogy hagyni kell, hadd találgassanak. Vegyük csak Bannert! Azt hiszi, nyerni fog, de ebben a játékban? Hiszen azt sem tudja, hogyan kell játszani.

BANNER
Ha annyi dollárom lenne, ahányszor Jared Foster összetörte a szívem, pontosan egy dollárom lenne. Egy éjszaka. Egy hatalmas baklövés. Egy dollár… Részemről ennyi. Továbbléptem. Sikerre leltem egy férfiak uralta területen. Mindent, amire képesek, én jobban csinálok náluk. Övék lehet a terület, miközben én bevállalom a dobásokat, és blokkolom másokét, ha muszáj. És Jarednek van képe azt gondolni, hogy kap egy második esélyt? Ne már! Ülj le szépen! Ülj, ahova csak akarsz! Én addig pont levegőnek nézem a pasit, aki az érzéki vonásaival mintha az álmaimból lépett volna ki. Ó, én nem mondom, hogy ez egy diadalmenet. De enyém az az egy dollár, és Jared nem fog megszerezni.

Véleményem a borítóról:
Legalább nem félmeztelen a pasi a borítón, de így sem tetszik.

A történetről és a szereplőkről:
A Távoli dobás egy kegyetlen, mégis izgalmas és élvezetes olvasmány volt, ezért egy percig sem kételkedtem abban, hogy a sorozat további részeit is el szeretném olvasni. Az első részben szereplő páros kifejezetten a szívemhez nőtt, abban reménykedtem, hogy a mostani részben Banner és Jared is szimpatikus lesz. Sajnos ez nem így alakult.

Az a problémám tulajdonképpen ezzel a könyvvel, hogy nagyon ellentétes érzelmek kavarognak bennem. A cselekmény tetszett, itt is megjelentek az elgondolkodtató témák, mint az első részben, de a férfi főszereplő (Jared) teljesen elfogadhatatlan és megérthetetlen számomra. Minden egyes fejezet taszított, amelyben az ő szemszögét olvashattam. Nárcisztikus, nimfomán, öntelt és visszataszító, az egyetlen erénye, hogy Bannert nem a külseje miatt szerette meg, de ez édes kevés ahhoz, hogy megkedveljem.

Ellenben Banner mindent megtestesít, amit egy női karakterben szeretek. Erős, önálló, maximalista, és a célja, hogy beintsen minden pasinak, aki azt érezteti vele, hogy egy nőnek nincs helye a sportszakmában. Ebből a szempontból erősen megjelenik a girl power a könyvben, ami becsülendő és inspiráló. Igaz, Banner karaktere sem tökéletes, de ettől válik emberivé, hiszen még a hibái ellenére is egy szerethető és csupaszív szereplő - ergo róla minden jót el lehet mondani Jareddel ellentétben.

Maga a történet kevésbé izgalmas, mint az első rész, de itt is több évnyi eseményről olvashatunk. Kezdetben a két főszereplő ismerkedésének lehetünk tanúi, amikor Bannert féltékenykedve nézik a srácok az egyetemen, mivel már diákként is nagy dolgokat ért el. Mind tudjuk, hogy a férfiak egója elég sérülékeny tud lenni, ha egy nő valamit jobban csinál náluk, ezért Jared baráti társasága úgy kompenzálja az észbeli lemaradásukat, hogy Bannert cikizik azért, mert a teltebb lányok közé tartozik. Alapvetően gáz ez a húzás, főleg úgy, hogy tudják, Jared szimpatizál a lánnyal, de az egyetem "alfahímjei" ezt inkább viccesnek találják, semmint szánalomra méltónak, és ez éket ver a páros közé.

Több évig nem találkozik a két főszereplő, de a nagybetűs Sorsnak más terve van velük. Újra egymás mellé sodródnak a munkájuk miatt, és habár Banner kapcsolatban van, Jared mindent megtesz azért, hogy megfektesse és magához láncolja őt. Számomra elég taszító volt ez az egész folyamat, már csak azért is, mert Jared minden gondolata vagy a szex körül forog, vagy azt hangoztatja, hogy nem érdemli meg a lányt, de ez őt nem érdekli, mert ami jár neki, azt úgyis elveszi... Undorító. Nem éreztem köztük a fizikai vonzódáson kívül semmit az ég világon, nem voltak mélyenszántó gondolatok és párbeszédek, csak a színtiszta, állatias ösztönök jelentek meg. Banner lelki vívódása volt az egyetlen értékelhető dolog ezekben az esetekben, de őszintén sajnálom, hogy Jared mellett kötött ki, mert valóban ezerszer jobbat érdemelne ennél.

Kicsit sajnálom azt az időt, amit erre a könyvre fordítottam, pedig viszonylag hamar elolvastam. Csak reménykedni tudok abban, hogy a harmadik rész nem lesz ennyire elcseszett és erotikaközpontú, mert az író így teljesen eltemeti a tulajdonképpeni mondanivalóját a történetnek.

Top 3 kedvenc idézetem:
  1. "A szavak ereje csodálatos, legyenek kegyetlenek vagy kedves szavak, és még akkor is, ha olyasvalakitől származnak, akit nem tart sokra az ember. Milyen sokáig ott maradnak, gyógyító vagy kísértő jelleggel."
  2. "A Mi lett volna, ha… a legveszélyesebb kifejezés a nyelvünkben. Igazából bármelyik nyelvben, amit beszélek."
  3. "Ez a nő a másik felem. Ő a fény és a jóság. Én pedig, ha muszáj, lehetek a sötétség. Néha akkor is, amikor nem muszáj, csak ahhoz van kedvem. Ő a nap, én az éjszaka. Amikor a nap és az éj ugyanannyi ideig tart, az a nap-éj egyenlőség. Banner az én nap-éj egyenlőségem. A másik felem. A felismerés ott zizeg bennem, de az arcom, a felszín higgadt marad."
Összességében:
A Távoli dobás után nekem ez egy hatalmas csalódás és mélyrepülés. Sokkal többet vártam tőle, többek között egy elviselhető férfikarakternek örültem volna, de Jared számomra minden, csak nem elviselhető. Banner volt az, aki tartotta bennem a lelket többnyire, de néha már az ő szemszöge is kevés volt ahhoz, hogy élvezzem a történetet. Remélem, a harmadik rész jobb lesz...


Nyereményjáték:

Mivel a sorozatban nagy szerepet kap a kosárlabdázás, ezért a mostani játékunk is ezzel kapcsolatos. Minden állomáson találtok egy híres kosárlabdázóról egy képet, a ti dolgotok pedig beírni a Rafflecopter megfelelő dobozába, hogy ki látható az adott állomáson.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

A kép:

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
02. 14. – Fanni’s Library
02. 17. – Hagyjatok! Olvasok! extra
02. 20. – Hagyjatok! Olvasok!
02. 23. – Ambivalentina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése