2019. augusztus 26., hétfő

Unboxing - Bookshelf Lights

Sziasztok!

Úgy vettem észre, hogy sok embernek tetszett az előző unboxingom, ezért bátorkodom hozni egy újabbat, ami nem más, mint az augusztusi rep csomagom a Bookshelf Lights-tól.



A Bookshelf Lights csapatával már közel egy éve dolgozok együtt, és eddig még sosem csalódtam bennük. Segítőkészek, egyedi ötletekkel kápráztatják el a vásárlókat, és a gyertyák mellett egyre több fajta termék fellelhető náluk (például vászontáska, bögre, stb.). A "FANNI10" kóddal 10% kedvezményhez juthattok, rendelni pedig a Bookshelf Lights Instagram oldalán, vagy az e-mail címükön tudtok.

Az első termék nem más, mint egy 100 ml-es "Book blogger" gyertya, aminek karamellás latte és csokisfánk illata van (kellemes, nem tömény), a tetején pedig arany és zöld csillámpor látható.


Ezt követően egy új termék került a kezembe, amit még nem láttam a kínálatban. Az "Igen, ezekre a könyvekre tényleg szükségem van!" matrica szerintem hihetetlenül aranyos, és mivel mániákusan gyűjtögetem az ehhez hasonló termékeket, nagyon örültem neki. (Egyébként ezzel a felirattal bögrét és vászontáskát is tudtok rendelni.)


Nagyon szeretem a sellőket - milyen meglepő -, ezért még nyár elején beszereztem egy "Mermaid Vibes" gyertyát, azonban akkor nem rendeltem meg a hozzá tartozó könyvjelzőt, amiért azóta is fájt a szívem. De most teljesült a vágyam, ugyanis a dobozban meglapult a gyertyámhoz illő, csodaszép könyvjelző is.


Nem titok, imádom Sarah J. Maas könyveit, ezért minden velük kapcsolatos dolgot próbálok begyűjteni, és nagy örömömre ebben a dobozban három ACOTAR ihletésű elem is szerepelt. Ezek közül az első egy "Looking for my Rhysand in a world full of Tamlins" könyvjelző volt.


A második ACOTAR ihletésű elem egy poháralátét volt, amin egy sokak által ismert idézet található, mégpedig a "To the stars who listen and the dreams that are answered".


Utolsó elemnek pedig a kedvencemet hagytam, ami egy A5-ös, laminált, csodaszép print az előbb említett idézettel.


A doboz teljes tartalma:

  • "Book blogger" gyertya, 100 ml - 1750 Ft
  • "Igen, ezekre a könyvekre tényleg szükségem van!" matrica 
  • "Mermaid Vibes" könyvjelző - 390 Ft
  • "Looking for my Rhysand in a world full of Tamlins" könyvjelző - 390 Ft
  • "To the stars who listen and the dreams that are answered" poháralátét - 890 Ft
  • "To the stars who listen and the dreams that are answered" A5 print - 590 Ft

Remélem, nektek is annyira tetszett a doboz tartalma, mint nekem. A véleményeteket - ahogy mindig -, most is várom hozzászólásban. Találkozunk a következő bejegyzésnél! :)

Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése