2020. augusztus 3., hétfő

Jennifer L. Armentrout: Till Death - Míg a halál... {Értékelés + Nyereményjáték}

Sziasztok!

Sasha Keaton tíz évvel azután, hogy kiszabadult a Vőlegény nevű sorozatgyilkos fogságából, úgy dönt, hogy hazatér a családi fogadójukba édesanyjához. Sajnos nem sokkal megérkezése után furcsa, ijesztő dolgok kezdenek történni körülötte - talán ismét veszélybe került az élete? Szerencséjére felbukkan valaki a múltból, aki megfogadta, hogy ezúttal megvédi őt, ha már tíz éve nem sikerült neki. Vajon Cole Landis FBI ügynöknek sikerül betartania a fogadalmát? 
Tartsatok bloggereinkkel ezen az izgalmas blogturnén, de ne felejtsetek el játszani se. A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából egy szerencsés olvasónk meg is nyerheti a Míg a halál... egy példányát!
Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző
ISBN: 9789634577263
Oldalszám: 400
Fordító: Kádár Pál
Eredeti cím: Till Death
Megjelenési dátum: 2020.08.14.
Itt tudod megrendelni

Fülszöveg:
Tíz év telt el azóta, hogy Sasha Keaton kiszabadult a Vőlegény néven ismert kegyetlen sorozatgyilkos karmaiból, és hogy elhagyta nyugat-virginiai otthonát.
Amikor Sasha tíz év után végül hazatér, hogy segítsen a családi fogadó körül, úgy tűnik, élete kirakósának darabjai végre a helyükre kerülnek. Amikor aztán a lányt ismét veszély fenyegeti, Cole Landis FBI-ügynök is újra felbukkan, és megfogadja, hogy helyrehozza a korábbi hibáját, és ezúttal megvédi őt.
Aztán eltűnik egy nő. Majd még egy, és a Vőlegény szörnytetteinek egyetlen túlélője egyre nyugtalanítóbb üzeneteket kap. Cole sohasem volt képes megbocsátani magának, hogy nem tudta megvédeni Sashát, és mindenre kész, hogy most megtegye. Mert a lány elbűvölő szexissége mögött, amibe tíz éve beleszeretett, acélkemény erő lakozik, és emiatt csak még jobban szereti.
Valaki azonban figyel. Vár. Így Sasha első hibája könnyen az utolsó is lehet.
Véleményem a borítóról:
Majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam, hogy milyen csodálatos borítót kap a legújabb Armentrout kötet - ráadásul piros élfestéssel! Ez egy egészen új húzás a Könyvmolyképzőtől, de nagyon remélem, hogy több kötetnél is elgondolkodnak majd az élfestésen, hiszen így egészen exklúzív külsőt kap az amúgy is gyönyörűséges könyv. Féltem, hogy az eredeti borítót fogja megtartani a kiadó, mert őszintén szólva szerintem az nem a legszebb, de ez csodálatos lett, kötelező darab minden Armentrout-rajongó számára (is).

A történetről és a szereplőkről:
Mivel Colleen Hoover pszicho-thriller története lekötött, gondoltam, teszek egy próbát, és megnézem, Jennifer L. Armentrout mit alkot ebben a zsánerben. Akárcsak a Verity, ez a könyv is teljesen letaglózott, de úgy érzem, ez a történet pár fokkal hátborzongatóbbra sikerült, mint az előbb említett. Ezt bizonyítja az a tény is, hogy hiába szeretek este olvasni, mégsem voltam hajlandó alvás előtt még belelapozni sem. Lehet, hogy csak én vagyok túl félős, de ez a könyv már az elején felerősítette egy kicsit a paranoiámat, szóval jobbnak láttam, ha ezt nem fokozom tovább.

Sasha élete 19 évesen a feje tetejére állt. Miután kiszabadult a Vőlegény néven ismert híres sorozatgyilkos karmaiból, úgy határozott, hogy elköltözik, és egy ideig vissza sem akart térni abba a kisvárosba, ahol élt. Azonban 10 év távlatából úgy érezte, nem menekülhet tovább a múltja elől, és a szeretteit sem hagyhatja egyedül örökké. Még a borzalmas eset utáni években is arról álmodozott, hogy a családi hagyományt követve átveszi édesanyjától a Skarlát Cseléd nevű fogadójukat, így hát reménykedve, de valamilyen szinten mégis félve hazaköltözött. Azzal viszont nem számolt, hogy nem mindenki fogadja olyan szívélyesen, mint az édesanyja, vagy a sármos Cole FBI-ügynök. A lány megérkezésétől kezdve újabb és újabb eltűnések, illetve hátborzongató esetek történnek, amik Sasha számára intő jelnek tűnnek. A kérdés csak az, hogy ez miatta történik-e, és ha igen, mégis ki állhat a fenyegetések mögött?



Nem csalódtam Jenniferben most sem, nem hiába az egyik kedvenc írónőm már évek óta. A félelmetes, mégis izgalmas thriller-szálba belecsempészett egy romantikus vonalat is, amely Sasha és Cole között bontakozik ki. Kettejük kapcsolata már a Vőlegény első felbukkanása előtt is bimbózott, de sok év távlatából is érződik a köztük lévő vonzalom. Kétség kívül vonzó Cole harciassága, ha Sasha-ról van szó, ellenben én mégis úgy érzem, hogy már-már túl idilli a karaktere a körülményekhez képest. Nem mellesleg szerintem iszonyatosan gyorsan találtak újra egymásra, ami egy Sasha helyében lévő nőnek szerintem nem menne könnyen még tíz év után sem. Mondhatni ezzel a húzással nem értettem egyet, és úgy éreztem, nem volt elég időm megkedvelni őket együtt, mint egy párt.

A hibáival együtt szeretem ezt a könyvet, és alig várom, hogy újabb, ehhez hasonló stand alone-köteteket olvashassak Jennifertől. A számos fordulat, az izgalmas és egyben cidrizős jelenetek elősegítik, hogy az olvasó könnyedén haladjon, és az a 400 oldal szinte csak elrepül. Arról persze nem szabad megfeledkezni, hogy egy bizonyos mennyiségű brutalitás is megtalálható a kötetben - amit az én kis viráglelkem nehezebben tudott feldolgozni -, de enélkül nem lenne hiteles a történet.

Top 3 kedvenc idézetem:
  1. "Ugyanakkor hiszem, hogy ha az embernek igazán fontos valaki, akkor történjék bármi is, sosem felejti el."
  2. "Nem tölthettem az egész életemet azzal, hogy igyekszem kikerülni a világban történő borzalmakat."
  3. "Rám haragudott, amiért éltem. Amiért túléltem."
Összességében:
Borzongtam, szörnyülködtem, és félve olvastam a sötétben.
Mostanában egész sok pszicho-thriller került a kezembe, de talán ez fogott meg a legjobban. Valószínűleg azért, mert egy igazi adrenalinbomba ez a könyv, nincs olyan fejezet, amelyben nem dobtam el a hajam egy csavartól, vagy egy újabb érdekes információtól. A félelem már az első oldalakon a hatalmába kerített, és egészen a végéig nem eresztett. A cselekmény feszített tempója, valamint a karakterek közötti szenvedély arra késztetett, hogy faljam az oldalakat. Bevallom, párszor félre kellett raknom, hogy mindent meg tudjak emészteni, de éppen ezért érzem azt, hogy Jennifer L. Armentrout kiemelkedően jót írt ebben a zsánerben is.



Nyereményjáték:

Nyereményjátékunkban ezúttal azt tesszük próbára, mennyire ismeritek a Könyvmolyképző Kiadó Kristály Pöttyös könyveit! Minden állomáson találni fogtok egy idézetet, ami a kiadói sorozat egyik könyvéből származik, és a feladatotok az lesz, hogy írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő soraiba azoknak a könyveknek a címét, amelyekből idéztünk.

Az idézet:
„– Tudod, hány óra van egy hónapban? – kérdezte Carl váratlanul.
– Biztosan ki tudnám számolni.
– Novemberben hétszázhúsz. Októberben és decemberben egyaránt hétszáznegyvennégy.
– Igen? – feleltem, magyarázatot remélve.
– Látod, Joe, én már órákban számolom az életem. Ha ezek egy részét veled töltöm, tudnom kell, hogy megérdemled-e az időmet.”

(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
08/03 - Fanni's Library
08/05 - Olvasónapló
08/07 - Sorok között (Borítótervek)
08/09 - Könyv és más
08/11 - Dreamworld (Idézetek)
08/13 - Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése