2023. december 2., szombat

Lauren Asher: The Fine Print – Az apró betűs rész {Értékelés + Nyereményjáték}

Sziasztok!

Végre a magyar olvasók is kézben tarthatják Lauren Asher nagysikerű regényét, a The Fine Print – Az apró betűs rész című könyvét! Tartsatok velünk, hogy megtudjátok, mit gondolnak bloggereink Rowan és Zhara történetéről, és ne feledjétek, egy szerencsés játékos megnyerheti a kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is!

Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789635975174
Oldalszám: 376
Fordító: Barthó Eszter
Eredeti cím: The Fine Print
Megjelenési dátum: 2023. 11. 30.
Itt tudod megrendelni

Fülszöveg:
Rowan ​már régóta nem hisz a szerelemben – Zahra mégis tökéletesnek látszik. Valódivá válhat a mesés kapcsolat, ami közöttük szövődött?
ROWAN
Tündérmesékben utazom: vidámparkokban, produkciós cégekben, ötcsillagos hotelekben. Hatalmas vagyonhoz jutok, ha rájövök, hogyan újítsam meg nagyapám vidámparkját, a Dreamlandet. Elméletben jó ötletnek tűnt felvenni Zahrát, hogy a kreatív ötleteivel segítsen, de aztán megcsókoltam. És álnéven írtam neki üzenetet. Minden a feje tetejére állt, és mire rájöttem, hogy hibáztam, már késő volt. A magamfajtáknak nem jut happy end. A mi végzetünk az, hogy tönkretegyük a saját boldogságunkat.
ZAHRA
Részegen kritizáltam a Dreamland legdrágább attrakcióját, úgyhogy biztosra vettem, másnap kirúgnak. Ehelyett Rowan Kane álommunkát ajánlott nekem. Hogy mi ebben a csapda? Nos, a világ legszörnyűbb főnöke: Rowan goromba és elérhetetlen, de a szívemet ez nem érdekelte. Legalábbis addig, amíg rá nem jöttem a titkára. Meg kell mutatnom egy milliárdosnak, hogy a pénz nem old meg mindent. Főképp nem a kettőnk kapcsolatát.
Vajon Rowan képes új esélyt kérni? És Zahra mer még hinni neki? És mindeközben sikerül megújítani a Dreamlandet, azaz teljesíteni a nagyapa végakaratát?
Egy különleges helyszín, egy szerethető szereplőpáros és egy hatalmas siker, ami a TikTokon is hódít.
Tarts a szereplőinkkel egy mesés helyszínre, és láss a tündérmese mögé!

Véleményem a borítóról:
Örülök, hogy megmaradt a kötet eredeti borítója, szerintem nagyon hangulatos és nem "tucat"-külsőt kölcsönöz neki.

A történetről és a szereplőkről:
Hogy én mennyire örülök, hogy végre magyarul is megjelent ez az igazán különleges és mesébe illő romantikus könyv! Májusban már olvastam angolul, és nagy bánatomra nagyon kevés ember ismerte akkor még itthon Rowan és Zahra történetét, de végre valahára egy nagyobb közönséget is elérhet a párosunk története.

Konkrétan faltam az oldalakat, de tényleg. Egyáltalán nem hallottam még olyan romantikus könyvről, melynek a cselekménye egy Disneyland-szerű helyen játszódik, és ez már önmagában nagyon izgatottá tett. Egy ilyesfajta hely - és persze Lauren Asher is - garantálja a happy endet, még akkor is, ha elsőre minden kilátástalannak tűnik, és egy nagyon göröngyös út vezet a boldogság felé.

Ez az a fajta könyv, ami egyszerre aranyos, komoly, kedves és fájdalmas. Két szemszögből ismerhetjük meg a történetet: Rowan és Zahra egyaránt érvényesül, a fejezeteik nagyjából egy arányban lettek elosztva - ráadásul, ha megnézitek a könyvet, nagyon aranyos fejezetkezdő oldalakkal találkozhattok. Nem tudnám megmondani, hogy kettejük közül ki volt szimpatikusabb, mindketten komplex szereplők valós problémákkal, de talán egy hangyányit érdekesebb volt Rowan fejében lenni. Az írónő mindkettejüket jól alkotta meg, és igazi felüdülés volt végre egy olyan férfi szereplő, aki nem csak a szexre gondol nonstop.


Valószínűleg már Dunát lehetne rekeszteni a mérges pasi - kedves csaj kombóval, és azt hihetnénk, hogy ennek köszönhetően már nincs új a nap alatt... hát, nem tudom, engem a mai napig meg lehet venni kilóra ezzel a felállással. Rowan olyan, mint egy modern Mr. Darcy, aki igen komoly traumákat élt át. A Kane-testvéreknek nem jutott egyszerű sors, ezt pedig csak tetézi a hőn szeretett nagyapjuk halála, aki apjuk helyett is apjuk volt. Azonban a kedves papa még a halála után sem hagyja nyugodni az unokáit, hiszen a végrendeletében különböző feladatot hagyott a fiúknak, akik csak így tudják megakadályozni, hogy a semmirekellő apjuk Dreamland élére törjön, és lerombolja azt, amiért az elődje küzdött.

Rowan mindig is egy kíméletlen üzletember hírében állt, akinek a munka (és a pénz) az első a család mellett. Érthető módon nem repesett az örömtől, mikor találkozott Zahrával, aki a kedvesség és optimizmus megtestesítője. Mégis, Zahra elindított a férfiben valamit, és Rowan a tőle fiatalabb nő által a híresen jégszívű úrfi elkezdett változni.

Tudom, tudom, úgy érezhetitek, hogy nem pont a realitás talaján mozog maga a történet, de számít ez valamit, ha mindeközben roppantul jól szórakozik az olvasó? Véleményem szerint nem. Egy romantikus könyvnek is meglehet a maga mélysége, és a The Fine Print nem éppen a felszínes történetek közé tartozik. Nekem hihetetlenül tetszett ez a felállás, a helyszín, a munkafolyamatok, a szereplők változatossága, a munkahelyi románc és tulajdonképpen a könyv egésze. Nem biztos, hogy ez a rész mindenki tetszését elnyeri - bár amúgy sincs olyan könyv, ami mindenki számára megfelelő lenne -, de ha egy picit is szórakoztál Rowan és Zahra történetén, akkor adj majd egy esélyt a folytatásnak is!

Amit szerintem még fontos tudni: a The Fine Print egy trilógia, a Dreamland Billionaires első része. A három könyvet különálló történetekként is fel lehet fogni, de vannak bennük átfedések, ezért úgy vélem, érdemes sorban haladni velük. Itt, az első kötetnél érezhető egy kis bevezetőjelleg, de innentől már csak felfelé ível a sorozat. Oké, én erre a könyvre is 5 csillagot adtam, de a másodikra szívem szerint hatot adnék, ezért is buzdítok mindenkit arra, hogy ha ez esetleg nem volt maradandó élmény, akkor vegye kézbe Iris és Declan történetét.

Top 3 kedvenc idézetem:
  1. "Rowan szeret a tűzzel játszani. Egyetlen rossz lépése felemészthet, tönkretehet engem. Porrá zúzhat.
    De én így is vállalni akarom ezt a kockázatos szerelmet, mert remélem, hogy valami csodálatos dolgot hozunk létre mi ketten."
  2. "Az elmém már nem a gyengém, hanem a legerősebb fegyverem."
  3. "Rowan felé fordítom a papírt, és a fizetésemre mutatok.
    – Ez valami elírás?
    – Úgy nézek ki, mint aki elír dolgokat?
    – De hát ez tízezer dolláros emelés.
    – Örülök, hogy a szeme jobban működik, mint az ítélőképessége.
    "
Összességében: 5
Te jó ég, hogy mennyire megszerettem ezt a könyvet! Ez tipikusan az a regény, amitől nem vártam sokat, impulzusvásárlás volt, és mégis hihetetlenül megszerettem. Bevallom, korábban nem akartam megvenni a megoszló vélemények miatt, de most egyszerűen nem értem, miért halogattam idáig, mikor a sors is nekem szánta ezt a történetet.
⁣Neked való a The Fine Print, ha…⁣
- szereted a grumpy x sunshine történeteket,⁣
- kedveled Mr. Darcy-t,⁣
- egy meseszerűen romantikus könyvre vágysz, meghintve 🌶️ jelenetekkel,⁣
- kíváncsi vagy, milyen lehet egy Disneyland-szerű helyen dolgozni,⁣
- szeretnél sokat mosolyogni,⁣
- hiszel abban, hogy mindenkinek jár a boldogság. :)


Nyereményjáték:

Mostani játékunk megoldásait a könyv beleolvasójában kell megkeresnetek. Minden állomáson találtok egy-egy kérdést, amire a beleolvasó szövegében találjátok a választ. Nincs más dolgotok, mint beírni a helyes választ a Rafflecopter megfelelő dobozába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

A kérdés: Ki volt az egyik ember, akit Rowan el tudott viselni?

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
12. 02. – Fanni’s Library
12. 04. – Könyv és más
12. 06. – Angelika blogja
12. 08. – Kelly és Lupi olvas
12. 10. – Insane Life
12. 12. – Hagyjatok! Olvasok!
12. 14. – Sorok között extra
12. 16. – Dreamworld
12. 18. – Sorok között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése