2021. június 14., hétfő

Jennifer L. Armentrout: Megveszekedett {Idézetek + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A Passionflix nemrég mutatta be az első Jennifer L. Armentrout könyvadaptációt, a Wickedet, aminek örömére a regény nálunk is megjelent. Az extra állomásokkal felturbózott turnén te is megismerheted Armentrout tündéres történetét!

Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző
ISBN: 9789634577454
Oldalszám: 424
Fordító: Tóth Katalin
Eredeti cím: Wicked
Megjelenési dátum: 2021. 06. 14.
Itt tudod megrendelni

Már nagyon vártam Jennifer új könyvét, és bízom benne, hogy sokan rátalálnak erre a sorozatára is itthon. Összeszedtem pár kedvcsináló idézetet, ami meggyőzhet titeket arról, hogy elolvassátok Ivy és Ren történetét. :)


– Bírsz engem! – Elengedett, és azzal az ártatlan angyali ábrázatával rám mosolyodott. – Csak még nem akarod beismerni.


– Kérsz egy kis kávét a cukrodba?
Röpke vigyort dobott felém.
– Szeretem az édes dolgokat.

– Haza kellene menned, Ivy!
Tátva maradt a szám.
– Neked pedig meg kellene nézetned a fejed, ha azt hiszed, hogy megmondhatod nekem, mit tegyek.

Követtem Rent a pick-uphoz, és már azt sem tudtam, mi jelent rám nagyobb veszélyt: a tündérek vagy ő. Mert mindkettő igéző tudott lenni.

Gyűlöltem mindent, ami a Másvilágból való – mindegy, mekkora volt, vagy milyen nemzetséghez tartozott. De ki tudja, miért, ennek a kis brownie-nak a gondját viseltem.
És ő maradt.
Valószínűleg azért, mert felfedezte az internetet, a tévét és az Amazon Prime-omat.

– Szóval? Merre jártál, Ivy Divy?
– Tegnap este meglőttek.
– Hogy micsoda? – Tink visítva emelte a kezét az arcához. – Meglőttek? Hol? Hogyan? És ki? – Felröppent, és ide-oda cikázva előttem szálldosott. – Sírtál? Én biztosan sírtam volna. Zokogtam volna. Hullottak volna a könnyeim, mint a záporeső!

– Jesszus, miért kell ennyire szorítanod?
– Mert jólesik, ha magam mellett érezlek – felelte Ren.

– Az a fickó járt a fejemben, aki tegnap éjjel itt volt. – Felkapott egy csatot, amit a konyhapultra tettem, és mint egy mazsorett botot, pörgetve masírozott vele fel-alá. – Szerintem te akarsz tőle valamit.
– Mi van? – Beletúrtam a hajamba, meglazítottam a kontyba fogott tincseimet. – Ezt meg honnan a csudából vetted?
– Onnan, hogy elmentél vele itthonról, miután betört ide. Én mondom neked, hogy ti nők bolondok vagytok. Betörnek hozzátok a pasik, ti meg el vagytok ájulva tőlük – szónokolt, továbbra is pörgetve az élénk rózsaszín csatot. – Tudod, mit csinálnának az én népem asszonyai? Felfalnák őket. És nem éppen mókás módon. A férfiasságukkal kezdenének.

Nyereményjáték:

A Passionflix nemrég adaptációt készített a regényből, a mostani nyereményjátékunk is ehhez kapcsolódik. Minden állomáson találtok egy képet a film valamely színészéről, de kit is alakít? Írjátok be a karakter nevét a rafflecopter doboz megfelelő sorába!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

A szereplő:
Állomások:
06.07. - Sorok Között értékelés
06.10. - Dreamworld extra állomás
06.12. - Fanni's Library értékelés
06.14. - Fanni's Library extra állomás
06.16. - Dreamworld értékelés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése