2023. június 28., szerda

Ana Huang: Twisted Love {Értékelés + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A Maxim Könyvkiadónál jelent meg Ana Huang nagysikerű regénye: Twisted Love címmel. A Twisted sorozat első része Ava és Alex szenvedélyes, sötét titkokkal teli románcáról szól, amely az olvasók lelkéig hatol. Kövesd végig a blogturné állomásait, és a játékunk megfejtésével meg is nyerheted a kiadó által felajánlott nyereménykönyvet!

Adatok:
Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789634996088
Oldalszám: 400
Fordító: Bujdosó István
Eredeti cím: Twisted Love
Megjelenési dátum: 2023. 06. 08.
Itt tudod megrendelni

Fülszöveg:
Egy ​repedés. Egy olvadás. És a szívében izzó tűz az egész világát felperzseli.
Alex Volkov igazi angyalarcú ördög, aki nem szabadulhat borzalmas múltjától. Egész életében egy rettenetes gyermekkori tragédia emléke kínozta, és miközben az üzleti életben elképesztő sikereket ért el, folyamatosan csak a bosszú járt a fejében. Nem sok ideje maradt a szív dolgaira. Amikor az élet úgy hozza, hogy neki kell vigyáznia a legjobb barátjának húgára, valami megmozdul a lelkében:
Ava Chen szabadlelkű fiatal lány, akit rémálmok gyötörnek, és akit egy olyan gyermekkor kísért, amelyre még csak emlékezni sem tud. De a fájdalmas múlt sem tudta megtörni: még mindig látja a szépséget a világban… és annak a férfinak a jeges külseje alatt is észreveszi az érző szívet, akit nem lenne szabad kívánnia.
A bátyja legjobb barátját.
A szomszédját.
Aki számára megváltás és végzet is egy személyben.
Az ő szerelmüknek nem lett volna szabad megtörténnie, mégis megtörtént. De olyan titkokat is a felszínre hozott, amelyek mindkettőjüket tönkretehetik, és persze mindent, ami fontos a számukra.

Véleményem a borítóról:
Örülök, hogy megmaradt az eredeti borító, így szép és egységes lesz a sorozat.

A történetről és a szereplőkről:
Március végén olvastam először (angolul) ezt a könyvet, és őszintén, nagy meglepetést okozott. Igaz, Helénnek egy kicsit unszolnia kellett, hogy belekezdjek a sorozatba (innen is köszi a bátorítást!), de addig nem tudtam megnyugodni, amíg nem szereztem be a sorozat összes kötetét.

A Molyon olvasott vélemények nagy része sérelmezte, hogy ez a könyv nem érdemli meg a nagy hype-ot, amit külföldön kap. Nem tagadom, valóban nem a legjobb és legkiemelkedőbb ez a kötet, ugyanakkor ha úgy áll neki az ember, hogy ezt mind tudja róla, akkor nem okoz csalódást. Ez a könyv nem akar több lenni, mint ami; nem ígér nagy katarzist, csupán szórakoztatás a célja, és ezt szerintem maradéktalanul teljesíti is.

Tekintve, hogy két nyelven is olvastam, elmondhatom, hogy a magyar fordítás szerintem nem túl élvezetes. Alapvetően is égnek áll a szőr a hátamon a magyar erotikus jelenetektől, és ez sajnos most sem volt másképp. Úgy hiszem, jót tett volna a történetnek egy olyan fordító, aki az ilyen jellegű kötetekhez van szokva, úgyhogy valószínűleg inkább angolul fogom folytatni a sorozatot. (Zárójeles megjegyzés: angolul is elég túlzóak voltak az említett jelenetek, de valahogy gördülékenyebben olvastam.)


Na, de hogy beszéljek egy kicsit magáról a történetről is: ez bizony egy ízig-vérig "jó kislány & rossz fiú"-típusú romantikus könyv. Alex és Ava nem is különbözhetnének jobban, teljes ellentétei egymásnak, valahogy mégis egymás útjába sodorta őket a sors. Nem egyszerű folyamat az összekovácsolódásuk, és nem is egy-két napig tart ez a folyamat, nem mellesleg a szerelem nem szerepel Alex tervei között, ugyanakkor mégsem tudja figyelmen kívül hagyni a végtelenül barátságos, jólelkű (és borzasztóan naiv) Avát. Valami vonzza őket egymáshoz, én pedig cseppet sem bántam ezt. Azt viszont muszáj kiemelnem, hogy Alex és Ava kapcsolata nem kifejezetten egészséges, ezt fontos tudatosítanunk magunkban olvasás közben.

Nagy meglepetésemre kifejezetten komoly témák is megjelentek a történet során, ami adott egy kis pluszt az alapvetően sablonos - de még egyszer mondom: így is élvezhető - történetnek. Bár amennyi komoly dolog, ugyanannyi szappanoperába illő jelenet is helyet kapott a lapokon, szóval mondhatni az értékes gondolatok kiegyensúlyozták a nevetségeseket.

Én amondó vagyok, hogy tegyetek egy próbát ezzel a könyvvel, bajotok nem származhat belőle. A második rész biztosan jobb lesz, ez pedig bevezetés gyanánt szerintem jó. Nekem nem lett kedvenc, de jókat mosolyogtam rajta - talán még el is morzsoltam egy-két könnycseppet -, és alig várom, hogy nyáron belevessem magam Rhys és Bridget történetébe.

Összességében:
Valószínűleg nem ez a könyv lesz az, ami megváltoztatja az életed, új perspektívát ad egyes témákban vagy edukál, de nem is így kell hozzáállni. Igen, egy kliséhalmaz - de egy élvezhető kliséhalmaz, márpedig én ritkán mondok ilyet. Érezhetően sorozatkezdő kötet, és csak azt tudom tanácsolni, hogyha ez a történet nem is nyert meg teljesen, ne hagyjátok itt abba, adjatok egy esélyt a második résznek is!
Tekintve, hogy hónapokkal ezelőtt olvastam angolul a Twisted Love-ot, most pedig magyarul, azt muszáj megjegyeznem, hogy a fordítás szerintem nem a legjobb, ami engem nagyban befolyásolt a magyar kiadás értékelésénél. Valószínűleg csak angolul fogom folytatni a sorozatot.


Nyereményjáték:

Mindhárom állomáson egy-egy kérdést találtok, amelyekre a választ megszerezhetitek a regény beleolvasójából! A válaszokat írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

A kérdés: Mi a neve Josh kedvenc tortájának, amit Ava visz neki?

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
06.27 - Kelly és Lupi olvas
06.28 - Fanni’s Library
06.29 - Fanni’s Library extra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése