2023. november 12., vasárnap

Ana Huang: Twisted Games {Idézetek + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A Maxim Kiadó jóvoltából a romantikus könyvek rajongói egy újabb TikTok-szenzációt, a Twisted Games című kötetet szerezhetik be. Bloggereink már nagyon várták Bridget hercegnő és Rhys, a sármos testőr történetét, tartsatok velünk, ha kíváncsiak vagytok, hogy tetszett-e nekik a kötet! Ne feledjétek, a blogturné végén egy szerencsés játékos egy, a kiadó által felajánlott nyereménypéldánnyal is gazdagodhat!

Adatok:
Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789634996866
Oldalszám: 478
Fordító: Bujdosó István
Eredeti cím: Twisted Games
Megjelenési dátum: 2023. 09. 28.
Itt tudod megrendelni

Hét elején már olvashattátok a véleményemet a kötetről - katt >>ide<<, ha még nem láttad volna -, de azért, hogy ténylegesen meggyőzzelek titeket arról, hogy megéri egy esélyt adni Bridget és Rhys párosának, pár kedvcsináló idézettel is készültem nektek. :)


Megtanultam uralni a körülményeimet ahelyett, hogy hagytam volna, hogy a körülmények uraljanak engem.

Inkább gyűlölj élve, mint hogy holtan szeress.

Szerelem. Szenvedély. A választás lehetősége. Olyan dolgok, amiket nem lehet pénzen megvenni.

– Nekem nem kell a „boldogan éltek, amit meg nem haltak” duma. Nekem csak az kell, hogy melletted lehessek. Azt akarom, hogy boldog légy, hogy ne essen bajod, hogy biztonságban legyél. A fenébe is, Bridget, nekem te kellesz! Amilyen módon csak megkaphatlak. […] És ha azt hiszed, hogy magadra hagylak, hogy egyedül birkózz meg ezzel az egésszel, akkor egyáltalán nem ismersz engem.

– Nincs olyan, hogy csak egy történet. Minden történet egyformán fontos. A tiéd is.

– A trón ugyan a legerősebb pozíció az Udvarban, de a legszűkebb kalitka is egyben.

– Talán… – Rhys végigsimított a nyakamon és a vállam ívén. Megborzongtam, a bőröm megint csupa libabőr lett. – … nekem mindig is az volt a dolgom, hogy megtaláljam az utat hozzád.

Nyereményjáték:

Mostani játékunk során a Maxim Kiadó Passion válogatásából mazsoláztunk. Minden állomáson találtok egy idézetet, amelyet valamelyik Passion-kötetből idéztük, a ti feladatotok pedig kitalálni, hogy melyik könyvből származik az adott idézet. Ne feledjétek el beírni a helyes könyvcímet a Rafflecopter megfelelő dobozába!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

Az idézet: „– Az én sötétségemben te vagy a fény, Napsugár – mondta kicsit rekedtes hangon. Az ajka az enyémhez ért, ahogy beszélt. – Nélküled el vagyok veszve.”

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
11. 06. – Fanni’s Library
11. 09. – Kelly és Lupi olvas
11. 12. – Fanni’s Library extra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése