2021. december 7., kedd

Taylor Jenkins Reid: Daisy Jones & The Six {Idézetek + Nyereményjáték}

Sziasztok!

A közeledő tévésorozatnak hála végre magyar fordítást kapott Taylor Jenkins Reid világhírű könyve, a Daisy Jones & The Six. Tartsatok és játsszatok bloggereinkkel, hiszen tiétek lehet egy, a kiadó által felajánlott nyereménypéldány!

Adatok:
Kiadó: Könyvmolyképző
ISBN: 9789635618620
Oldalszám: 432
Fordító: Sereg Judit
Megjelenési dátum: 2021. 11. 29.
Itt tudod megrendelni

Tudom, már olyan sokszor elmondtam, hogy imádom ezt a könyvet, hogy talán már kezd sok lenni számotokra... Mindenesetre én élvezem, hogy minden egyes alkalommal, mikor méltatom a könyvet, egyre többen írjátok, hogy miattam beszerzitek, szóval a népszerűsítő hadjáratomnak ezzel még nincs vége. :D Rengeteg csodálatos idézetet olvashatunk a Daisy Jones & The Six-ben, ezért úgy gondoltam, kiemelem a kedvenceimet, és nektek is megmutatom őket, hogy lássátok, milyen szuper Taylor Jenkins Reid stílusa.


Nem számít, kit választasz magad mellé a hosszú útra, biztos, hogy fájdalmat fog okozni. Egyszerűen ezzel jár, ha valaki fontos neked. Nem számít, ki az, akit szeretsz, biztos lesz olyan, hogy összetöri a szívedet.

Csak azt mondom, hogy ha az ember igazán szeret valakit, előfordulhat, hogy amire a másiknak szüksége van, az neki fájdalmat okoz. De vannak, akikért megéri vállalni a fájdalmat.”

Ha az embernek mindene megvan, azt is lopásnak érzi, ha valaki más csak egy kis részt megkap belőle.

Szerintem azelőtt kell hinned az emberekben, hogy kiérdemelnék. Máskülönben nem lenne hit, nem igaz?

Mindig mondtam, hogy engem nem érdekel, hogy valaki férfi, nő, fehér, fekete, meleg, hetero vagy bármi a kettő között. Ha jól zenélsz, jól zenélsz. A zene ilyen szempontból is egyenlővé tesz.

A pasik sokszor azt gondolják, kitüntetést érdemelnek azért, hogy emberként kezelik a nőket.

Főleg azért érdekelt, mert én érdekeltem őt. Arra vágytam, hogy valaki különlegesnek lásson. Elkeseredetten vágytam arra, hogy valaki valóban figyeljen rám.

A legtöbben szeretik a sérült, de gyönyörű embereket. És nem sokan vannak, akik Daisy Jonesnál egyértelműbben sérültek és klasszikusabban gyönyörűek.

A zene mélyre tud ásni, tudod? Mintha egy ásóval menne neki a mellkasodnak, és addig haladna benne, míg nem talál valamit.

Nyereményjáték:

A mostani játékunkban arra vagyunk kíváncsiak, hogy mennyire ismeritek a rockbandákat. Minden állomáson találtok egy képet egy együttesről, a ti dolgotok pedig csak annyi, hogy beírjátok a Rafflecopter megfelelő dobozába az adott együttes nevét!
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

A kép:

a Rafflecopter giveaway
Állomások:
12. 01. – Fanni’s Library
12. 03. – Olvasónapló
12. 05. – Readinspo
12. 07. – Fanni’s Library extra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése