2022. július 21., csütörtök

Félév végi összegzés - 2022.

Sziasztok!

Egy ideig lelkesen írogattam az összefoglaló bejegyzéseimet, amit láthatóan szerettetek is, de sajnos időhiány miatt mostanság elmaradtak. Ha kicsit késve is, de most bepótolom az elmaradásomat, és mesélek nektek az eddigi 2022-es olvasmányaimról. :)

Az egyetem minden időmet és energiámat elveszi, ezért csak most jutottam el odáig, hogy egy kicsit pihenjek, megnyugodjak és feldolgozzam az elmúlt egy-két félévet. Jobban kimerültem, mint vártam, de már csak egy évem van hátra, úgyhogy bízom abban, hogy ettől rosszabb már nem lesz a helyzet. Az olvasmányaim elég nagy részét is az egyetemi kötelezők teszik ki, és nem mondhatnám, hogy túl élvezetesek...

Viszont hatalmas pozitívumként élem meg, hogy ilyen leterheltség mellett is rengeteg könyvet elolvastam idáig úgy, hogy a suli mellett van szociális életem is, utazgatok is és mással is foglalkozom. Egyre gyorsabban olvasok, és ezt leginkább angol nyelvű könyvek esetében veszem észre, aminek nagyon örülök. Na, de elég a felesleges fecsegésből, térjünk rá a számadatokra. :D

A 2022-es évem első fele számokban:
- 72 megszerzett könyv - ebből 43 blogturnés/recenziós
- 94 elolvasott könyv - ebből 38 blogturnés/recenziós és 38 kötelező egyetemi szakirodalom (azért ezen most meglepődtem, nem számítottam ennyire)
- 28500 elolvasott oldal
- 3 új kedvenc kötet
- 38 blogbejegyzés ezzel együtt, ami kicsit lehangoló, mert tavaly jóval produktívabb voltam


Könyvek, amiket nagyon élveztem eddig 2022-ben:
Egyre tudatosabban olvasok, ezért az, ha nagyon élvezek egy könyvet, nem egyenlő azzal, hogy kedvencemmé is válik. Éppen ezért az alábbiakban láthatjátok azokat a könyveket, amiket mindenképp ajánlok elolvasásra, a kiemelt kedvenceimet pedig különösen. Bővebben is elolvashatjátok a véleményemet róluk, ha rákattintotok a könyv címére. Az viszont sokat elárul, hogy eddig összesen három könyvet olvastam Moskát Anitától, és mindhárom kötet felkerült a top10-be. Tessék Anitától olvasni!

10. Taylor Jenkins Reid: One True Loves


Remélem, ti is olvastatok eddig jó könyveket 2022 során, ha pedig még nem, akkor se búsuljatok - itt a nyár, a jó idő, a szabadság, ideje betárazni valami izgivel!

További szép nyarat nektek,
Fanni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése